Ett svar frågestund

Mooaa ! ♥ om Jane - Frågestund:
Favortitfärg ?
Nått ridläger du tycker är bra..?
Favorithäst?
Haha jag vet inte mer, men er blogg är väääldigt bra! :)
Svar:
Mina favoritfärger är röd och vitt (Kan lägga upp en blid på min lilla hopp outfitt).
Ja, jag tycker att karlshem är ett väldigt bra och roligt läger då man får både bada med häst och rida långritt m.m
Min favorit häst heter Alfons och han är en ridskolehäst
Här
Tack så mycket kommer göra fler inlägg efter sommaren.
Klara om Jane - Frågestund:
Hahaha vilken snygg frågestundsbild! Men frågan är: Hur var Mary Poppins på Karlshem? Hon var i vilket fall VÄLDIGT fin! :D <3<3<3<3


Svar:
Jag tycker att hon var väldigt fin men man måste väcka henne först men annars va hon fin.


Kommentarer
Postat av: Niles

Hej! Allt bra?

2011-08-03 @ 20:09:50
URL: http://dirtyhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ja! Jag kommer kommentera inlägg här fler gånger!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0