Ridlektion!

© Jane - Alfons öga
Hej, idag började skolan ganska tråkigt tycker jag.
Det känns som om sommarlovet började igår...
Det roliga idag är att jag ska rida lektion.
Är taggad på att få rida Alfons och så vill jag rida dressyr, det är inte likt mig men ändå.
Alfons har börjat att gå bra i dressyren tycker jag, om han trampar under sig och är lite mjukare i munnen så kommer han att bli bra till dressyr tävlingen och kanske att jag lär mig mer om honom.

Igår tävlade jag skandinaviska och kom näst sist, är nöjd en då vann med ett huvud över den som kom sist på mål linjen, vi låg nämligen bakom den hela vägen typ.
Jag fick även stil pris för bästa sits.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ja! Jag kommer kommentera inlägg här fler gånger!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0