Svar till: 29:e juni

Amanda om Tävling 29:e Juni:
Hej det är första gången jag är inne på på eran blogg. Rider ny på Täby? Hur börjar man rida där? Det är min största dröm att få börja rida där!. Måste man ha egen häst för att få börja? Är det dyrt att rida där?. Snälla kan ni svara på min kommentar jag skulle bli så glad! <3
Svar:
Hej, Amanda!
Ja, jag rider på Täby när jag tävlar.
man börjar rida där när man tagit licens och ridit upp, du kan gå till unggalopp.nu för mer info.
Nej man måste inte ha egen häst för att tävla, det finns vissa ridskolor som dom har ponnygalopp på, t.ex Täby galopps ponnyklubb.
det är väl inte jätte dyrt utan start avgiften brukar vara ca 100 kr ;)

Hoppas du fick svar på dina frågor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ja! Jag kommer kommentera inlägg här fler gånger!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0